Sunday, February 24, 2008

Khasiat Meminum Jus23

Faedah meminum jus23 :

Orang tua tidak kira lelaki atau wanita
Inginkah anda kelihatan muda semula? Segala kekedutan di wajah akan hilang selepas beberapa minggu (tidak kira walau berapa usia anda) di samping tenaga & kesihatan yg lebih baik. Tulang tidak akan rapuh & anda bebas dari penyakit osteoporosis.

Ibu mengandung.
Anak yg dilahirkan lebih sihat, cegas & cerdas, kulit halus manakala ibunya akan sentiasa sihat & segar. Ia melambatkan proses menopause sehingga lebih 55 tahun! Jus23 boleh menggantikan jamu yg sering diambil oleh ibu-ibu mengandung untuk mengembalikan bentuk badan, memberi tenaga dan membuang darah kotor. Parut bekas pembedahan segera hilang.
Wanita/gadis @ teruna. Jerawat, bintik-bintik, parut & jeragat di muka akan hilang. Wajah akan semakin jelita selepas 4 bulan. Ramai yang telah mencubanya dan hasilnya di luar jangkaan!

Kanak-kanak & pelajar.
Jus herba merangsang sel-sel otak & menstabilkan hormon. Minat untuk belajar bertambah, mudah mengingati & memahami apa-apa yg dipelajari. Insya Allah mutu pelajaran anda akan cemerlang!

Ahli sukan & pekerja berat.
Tenaga akan bertambah & anda akan bekerja dgn penuh semangat. Ahli sukan menggemari jus ini kerana khasiatnya & ia bebas dari dadah.

Yang berumah tangga.
Anda akan dapati hubungan anda suami isteri lebih mesra dan bertenaga. Ia memperbaiki sel-sel badan yang mengalami masalah batin. Peluang untuk menambah cahaya mata terbuka luas.

Pesakit.
Tidak kira berapa lama penyakit anda hidapi, kronik atau tidak, dengan izin Allah, anda akan sembuh walaupun ujian doktor menyatakan tiada ubat untuknya. InsyaAllah.

Sangat sesuai untuk melegakan kesakitan juka anda menghadapi masalah-masalah seperti berikut:


Sakit kepala/ migrain Asma/ lelah Angin pasang/ bodek Sakit buah pinggang Buasir/ sembelit/ cirit birit Diabetis/ kencing manis/ Keputihan/ jangkitan faraj Gout/ sakit sendi/ kaki bengkak Otot kejang/ simpul biawak Sengal-sengal tulang/ artritis/ Kulit&wajah berparut Muka/ kulit kasar/ berjeragat/ Insomnia/ susah tidur Sakit usus/ kembung/ gastrik/ Sakit batu karang/ batu hempedu Hilang ingatan /Nyanyuk/ Alzheimer/ pelupa Tumor/ kanser , Selalu letih/ tidak bersemangat Mahu berhenti merokok
Ingin AWET MUDA Menopause/ketidakseimbangan hormon, Stroke/ akhmar/ mati anggota tubuh/ lumpuh, Tekanan darah tinggi/ darah rendah/ anemia
Kerap buang air kecil pd waktu malam, Selalu selsema, Alahan/ alergi makanan laut Resdung/ naosinusitis, Susah dapat anak Anak yg dilahirkan kurang sihat
Batuk/ sukar bernafas Pharyngitis. Suara parau/ serak/ sakit tekak/ gagap
Parkinson, Osteoporosis/ tulang rapuh, Cepat marah/ mengamuk/ emosi tidak stabil
Senggugut/ putaran haid tidak betul , Susah ingat pelajaran/ bebal/ mudah hilang tumpuan , Kolesterol tinggi/ obesity/ urin asid tinggi , Komplikasi elektroterapi/ kimia terapi kanser , Leukemia , Hepatitis A/B/C, AIDS, sirosis, sakit kuning
Mata kabur/ sentiasa keluar air mata, Attention Deficit Disorder (ADD)
Mati pucuk/ kurang bernafsu/ kurang daya sex, dan macam-macam lagi.

Asal kejadian manusia adalah dari 4 unsur: TANAH, AIR, API & UDARA.
Hanya unsur-unsur yang serupalah yang sesuai dengan fitrah manusia iaitu tumbuh-tumbuhan yang hidup dengan 4 unsur tadi.

JUS 23 HERBA diformulasi daripada 100% sumber tumbuh-tumbuhan yang terbaik daripada serata dunia & dipekatkan hingga 20x ganda. Kerana itulah sesiapa yang minum JUS 23 JENIS HERBA, kesihatannya dapat dipertingkatkan dari semasa ke semasa. Kesannya dapat dilihat dalam masa yang singkat! InsyaAllah

No comments: